شناسهٔ خبر: 168138 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد:

آمادگی ناوگان مسافری بوشهر برای اعزام زائران به مراسم ارتحال امام (ره)

معاون حمل و نقل بوشهر معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان برای اعزام زائران به مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام (ره) آمادگی کامل دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) عباس فرامرزی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان برای اعزام زائران به مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام (ره) آمادگی کامل دارد.

وی در نشست هماهنگی اعزام زائران به مراسم ارتحال امام (ره) افزود: تمهیدات لازم برای اعزام زائران از استان به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل صورت پذیرفته و با همکاری انجمن صنفی مسافر، شرکت‌های حمل و نقل استان و ناوگان مرتبط با وزارت نفت مشکلی در تأمین وسیله نقلیه وجود ندارد.

فرامرزی اظهار کرد: ایمنی ناوگان مسافری، رفع نواقص فنی و تکمیل اسناد و مدارک رانندگان و ناوگان قبل از اعزام زائران ضروری است.

وی ادامه داد: ۳۰۰۰ نفر از زائران از شهرستان‌های استان بوشهر توسط ناوگان مسافری به مراسم سالگرد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اعزام خواهند شد.

فرامرزی تصریح کرد: هم‌استانی‌ها برای استفاده از ناوگان حمل و نقل تدارک دیده شده می‌توانند از طریق ثبت‌نام در مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج از نحوه اعزام مطلع شوند و در این رویداد مهم حضور یابند.

در این جلسه رئیس و دبیر انجمن‎ صنفی شرکت‌های حمل و نقل و نماینده برخی شرکت‌های مسافری پیشنهادهای خود را برای تأمین ناوگان اعزام زائران مطرح کردند.